pondělí 26. srpna 2024

U kafíčka

SCHÁZÍME SE S KAMARÁDKAMI KAŽDÉ PONDĚLÍ U KÁVY, TAK JSEM SLOŽILA PÍSNIČKU A S MELODIÍ MI POMOHLA UMĚLÁ INTELIGENCE . SNAD SE BUDE LÍBIT

Už je  zase pondělíčko , to zas bude veselíčko,
sejdeme  se u kafíčka a  bude zase  pohodička.
Proberou se  všechna téma v čem se  zase stala změna ,
Kdo co vařil , pekl, smažil  a co v celém týdnu zažil 

Přišla  Evča, Anča, Jarča, Alča,
druhá Evča, také Miládka a Květka.
 
Sešly jsem se u Maxima , je  tu zase velká psina.
Je nám blaze u srdíčka, když sedíme u kafíčka .
Dáme si i zmrzlinku, dortík, nebo toustík 
a když  fouká větřík , oblečem si svetřík
 
Je tu  Evča, Anča, Jarča, Alča,
i druhá  Evča, také Miládka a Květka.

Už krásné odpoledne  končí a holky se loučí
Ahoj holky za týden  užijte si každý den, 
sejdeme se zase , ve stejném čase,

6 komentářů:

  1. Ahoj Květuško, zíráááááám nemá chybu, tedy co Ty vše neumíš, mooooc chválím ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Super Květuško doufám že kamošky se zasmály, já dnes udělala bratrovi a ten se smál ...

    OdpovědětVymazat
  3. Květuško no to je bomba,supeeeer.Opravdu jsi moc šikovná 🥰🍀🌸

    OdpovědětVymazat
  4. Květunko tak to je pecka. Povedlo se ⚛ ღ ♥ jsi šikulka ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Květy ty jsi úžasná!!! No to se povedlo!!!!Jsi prostě jednička!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Děvčata moc děkuji ♥ vnuci přijeli a ukazovali mě jejich písničky, oni tam nedávaki text jen zadali téma.A tak jsem hledala , kde to udělat a našla jich několik, ale tady jsem se nemusela registrovat. Text jsem složila , dělala mi problém hudba , nevěděla jsem jaký styl dát ♥

    OdpovědětVymazat

♥️ 🌞🍀Děkuji za komentáře 🍀🌞♥️