středa 28. července 2021

Mřížka dělaná pluginem Andromeda - Designs

 











4 komentáře:

  1. je to pěkné,chtěla jsem zkusit,stáhnout plugin,ale ta Andromeda je tam hodněkrát a nevím který mám stáhnout,prosím tě porad mi,jaký máš,díky,,,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi nevím zda Tě mohu poradit, ve starém počítači jsem měla jednu a plně fungovala.V notebooku bohužel funguje jen část, plugin Andromeda bohužel chce kód a ten mi nejde přijmout. Naštěstí ten plugin má ještě dálší rozšíření a to kódy nechce a fungují dobře a to je i ten designs , ve kterém dělám mřížky, ta část je neinstalační. Jsem na tyhle věci úplný laik a moc jim nerozumím. Dříve mi pomahala Olinka Badýsek , ale bohužel už je 5 let v nebíčku.Líbilo by se kdyby mi fungovala i ta Andromeda - sklápí různě obrazy a to bych na 3D potřebovala. Zkoušela jsem různé a udělala si v tom pěkný guláš. Jestli je někde samostatně Andromeda designs tak ten by sačil

      Vymazat
  2. Květu ahoj prosím udělej ten návod na ten kruh prosíííííím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Udělala jsem ten návod, tak snad Tě to půjde ♥

      Vymazat

♥️ 🌞🍀Děkuji za komentáře 🍀🌞♥️