úterý 20. srpna 2024

Mini Pavlova s ovocem

Mini Pavlova s ovocem  

10–12 kusů    150 minut

Suroviny: 
4 bílky   

200 g cukru krupice

1 lžička octa
200 ml smetany ke šlehání
200 ml mascarpone
ovoce na ozdobu

 Postup: 

1.    Do nádoby vložte metlu a přidejte 4 bílky. 
2.    Šlehejte 10 minuty/ rychlost 4.
3.    Po 2–3 minutách přidejte 100 g cukru.
4.    Po 6–7 minutách přidejte zbylých 100 g cukru.
5.    Přidejte lžičku octa a promíchejte.
6.    Sníh vložte do cukrářského sáčku a tvořte na plech košíčky.
7.    Dejte sušit do trouby na 1–2 hodiny/ 90 °C.
8.    Připravte si náplň.
9.    Do čisté nádoby vložte metlu.
10.    Přidejte 200 ml smetany ke šlehání a 200 ml mascarpone.
11.    Šlehejte 2 minuty/ rychlost 4.
12.    Plňte upečené košíčky a zdobte ovocem.

10 komentářů:

  1. Pavlovu miluju,ale ne vždy se mi podaří,jak bych chtěla.Recept opisuji a moc děkuji

    OdpovědětVymazat
  2. Týýýýý jó to je dobrota ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Květuško taky občas dělám, hlavně pro návštěvy nebo na nějakou oslavu... Měj se moc hezky, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leničko já tak 2x do roka, moc mi to chutná ♥

      Vymazat
  4. vypadá to báječně šikulko ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško děkuji, je to moc dobrý, ale ne vždy se povede♥

      Vymazat
  5. Květuško ještě jsem nedělala ale opsala jsem recept jak budu dělat dám info

    OdpovědětVymazat

♥️ 🌞🍀Děkuji za komentáře 🍀🌞♥️