pátek 5. června 2020

Vlnění vody v Photofiltru






6 komentářů:

  1. Květuš,asi tu budu častý host.Byla jsem naprosto přesvědčená,že už obrázky tvořit nebudu.Když jsem si převáděla blog na blogspot a prohlížela některé staré obrázky už jsem vůbec nechápala,jak jsem je tvořila.A najednou jsem se večer ocitla ve Photofiltru a začala zkoušet.Hodně jsem zapomněla,nemám ani png pro tvorbu a co mě nejvíc mrzí,zapomněla jsem vrstvy ve Photoshopu.Máš tady hodně věcí a za to velké díky.Budu sem nakukovat,ale jestli obnovím tvorbu obrázků nevím.Spíš jen někdy tak pro radost sobě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DĚKUJI JITUŠ, KDYŽ TĚ TO POMŮŽE, TAK SEM CHOĎ.JÁ JSEM SI TENTO BLOG POŘÍDILA , ŽE JSEM LEDACOS ZAPOMNĚLA A TADY SI TO KRÁSNĚ Z OPAKUJI. BUDU SE TĚŠIT NA TVOJE OBRÁZKY.I KDYŽ FOTKY JSOU TAKÉ PERFEKTNÍ ♥

      Vymazat
  2. Květuš super,žejsi pořídila tady tento blog-taky jsem zde častý host teď.Hodně jsem toho zapomněla hlavně gify.
    Trochu teď tápu mám Photofiltre 7 i 10.Ten novší je lepší ale musím na vše příjit a hlavně na gify.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Romanko, já když dělám v PF, tak dělám v X, JE Z NICH NEJLEPŠÍ 💕🌸💖🌷🌼💕🌸 můžeš zajít jak chceš často, alespoň to bude někujmu k užitku 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

      Vymazat
  3. Ahoy KVĚTKO! Prvidelně sleduji tvůj bločík,hrozně ráda si u něj popijím svůj podvečerní šálek kávičky a luštím křižovky. A vždy, když mě zastihne deprese z toho, že mi manžel přepne kriminálku miami v TV, odkáži se opět sem, tvůj blok mě zkrátka vždy přenese do jiného světa.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji moc, škoda, že jsi nenapsala jméno.Potěšilo mě, že je ti iu mého blogu dobře . Možná by tě mohl zajímat i můj druhý blogspot kvetka11, jsou tam obrázky. Odkaz je na postranním panelu vlevo ♥

    OdpovědětVymazat

♥️ 🌞🍀Děkuji za komentáře 🍀🌞♥️