pátek 13. října 2023

Pozadí pluginem Flaming Pear 3

 

 












8 komentářů:

  1. Květuško, máš to hezké. Dokud jsem tvořila obrázky, tak jsem tento plugin také používala, ale tyto moduly jsou většinou po čase placené a obrázky jsem tvořit přestala. Přišlo mi to už jako zbytečná ztráta drahocenného času, tak že už obrázky netvořím a raději se vypravím ven někam do přírody na procházku i kdybych měla jen obcházet náš bytový dům...Přeji Ti krásný páteční den a pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško děkuji za komentík, víš já se nepohybuji tak pěkně jako ty a tak jsem ráda, že mohu alespoň dělat obrázky. Navíc do přírody se chodí lépe s někým a mít nějakou zajímavou trasu. Tady kde bydlím nemám nikoho, všichni jsou po smrti, a trasa je vždy kousek do polí , ke je to hrbaté a já mám obavy, abych neupadla a někde nezůstala ležet.

      Vymazat
  2. ahoj Květko,moc pěkné obrázky tvoříš tím pluginem,ale koukám že ho máš v češtině,kdes ho sehnala?já ho v češtině nemám,bylo by to asi lepší,povíš??jinak opravdu krásné výtvory máš,,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Evičko, až mě bude lépe tak se domluvíme ♥

      Vymazat
  3. Jsi šikovná Květuško, mě to nikdy ndešlo. Pokud možno prima den.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stačí začít a pak jde jeden podle druhého snadno .Leničko moc děkuji ♥

      Vymazat
  4. Ahoj květuško už se pomalu chytám,synek mi ho dal dohromady

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romanko děkuji a ať ty i počítač jste v pořádku ♥

      Vymazat

♥️ 🌞🍀Děkuji za komentáře 🍀🌞♥️