sobota 14. října 2023

Kulička na výzvědách + květiny

Takto se mi rozrostl obyčejný muškát


Od kamarádky jsem dostala zaseničku a dočkala jsem se že kvete ♥

 Stále kvete 







10 komentářů:

  1. Moc hezký ti to ještě kvete Květuško. Fialky mi teď odpočívají a muškát máš fakt krásný. Hezkou sobotu Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško děkuji, kvete mi to pořád, muškáty mám rozrostlé doma a nevím kam je dám přes zimu. Rozrostlo se to až moc ♥

      Vymazat
  2. Květuško, krásně Ti to kv ete ⚛ ღ ♥ čičina jak je chlupatá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Leničko ♥ děkuji za povzbuzení v době pobytu v nemocnici ♥

      Vymazat
  3. Květuško, nádherné květiny, takový muškát jsem prvně viděla v Rakousku, ale to, co je na pátém snímku, to bych měla ráda doma. Kočička je zvědavá.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jiřinko, mě muškát překvapil také, nevěděla jsem že obyčejný muškát se začne pnout. Kulička je zvědavá, nejen tady doma ona. Kdybys byla někdě poblíž, klidně bych Ti dala zaseničku ♥

      Vymazat
  4. Kulička je krásná a květinky máš také krásné.Muškát se ti zajímavě rozrostl.Já je mám teď hezčí,jak v létě.
    Horko jim asi moc nesvědčilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško moc děkuji, muškátům je lépe na podzim než v létě ♥

      Vymazat
  5. Květuško, máš moc hezké kytičky ! Hezký večer přeju, Lenka

    OdpovědětVymazat

♥️ 🌞🍀Děkuji za komentáře 🍀🌞♥️