neděle 2. dubna 2023

Moje velikonoční tvoření




8 komentářů:

  1. Květuško, hezky jsi velikonočně tvořila. Moc se mi to líbí. Přeju příjemnou neděli, u nás leje jako z konve. Chtěla jsem jít ven do lesa, ale lepší to dnes bude v teple u pletení. Pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko děkuji , u nás také pršelo, dnes ne , ale je hrozná zima, která leze do těla ♥

      Vymazat
  2. Krásnou výzdobu jsi vytvořila Květuško ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuji, tvoříme v hospodě a pořádá to pro nás obec ♥

      Vymazat
  3. Květu moc krásně jsi tvořila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško děkuji , obec nám zajistí materíál a my tvoříme ♥

      Vymazat
  4. Krásná výzdoba Květuško.🐥🐤🐣

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško děkuji, psala jsem u děvčat jak se nyní dostávám k tvorbě. Jinak mi tyto věci moc baví, kdysi jsem si tím přivydělávala ♥

      Vymazat

♥️ 🌞🍀Děkuji za komentáře 🍀🌞♥️