pondělí 3. dubna 2023

8. Ploska nohy - Cvičením proti bolesti


 Cvičení pro aktivizaci plosky nohy, aby dobře plnila opěrnou funkci a zlepšila kvalitu chůze a stoje.

5 komentářů:

  1. Pěkné cvičeníčko ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi začnu cvičit i podle těchto videí , ne jen 1x týdne. Mám zablokovanou pravou stranu, hrozně mi bolí ruka u prstů, prodloužená záda a kotník,asi před měsícem jsem upadla a měla tam modřiny , už to dylo pokoj a nyní to bolí jako kanec ♥

      Vymazat
    2. Ty cvičení fakt vypadají dobře. Měla bys zajít k lékaři Květuško. Přeci jenom už to máš dlouho. papa

      Vymazat
  2. Mělo tam být asi ta cvičení hihihi

    OdpovědětVymazat
  3. Nejen že necvičím, ale místo toho polehávám , pálí mě v krku a není mě dobře ♥ Děkuji Leničko ♥

    OdpovědětVymazat

♥️ 🌞🍀Děkuji za komentáře 🍀🌞♥️