sobota 29. října 2022

PODZIMNÍ FOTO-VÝZVA - barevný podzim 2.








Kamarádka u krásného javoru
Opadávající ibišky
Pohled z okna  do cesty 25.10.2022
 

Výzdoba doma


Večer z okna do dvora
Ve čtvrtek 27.10.2022 jsem šla odevzdat knihy do knihovny. Máme ji na hradě. A tak jsem cestou fotila Jelikož  jezdím do hradu ze zadu, kde má blízko výtah a nemusím jít daleko . Zaparkovala jsem a vyfotila hned dřevěnou lávku, kterou dotovala Evropská unie  a projde tam denně tak 20 lidí. Lávka vede od Strakonického  hradu  na ulici Mír a kousek se nachází DUDÁK - Měšťanský pivovar.
 




U hradu vzádu mají také zvířátka


Po návštěvě knihovny jsem přejela ke kamarádce na Nábřežní a vyfotila řeku Otavu 
 
Ještě jsem nafotila pár fotek na Máji, když jsem zavážela kamarádku domu



 

18 komentářů:

  1. Květuško, hezký podzim u Tebe, plný barev. Měj se dobře, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děoji Leničko , barevné je to nyní všude ♥

      Vymazat
  2. Květuško,krásné barvy podzimu.Máš pěkný výhled z okna a mít knihovnu na hradě je úžasné.
    Obdivuji tě,že jezdíš pořád autem.Hodně známých děvčat už to vzdalo.
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško děkuji , dříve jsem měla výhled z okna zajímavější, byl tam veliký strom a na spadaná jablka se tam slétlo spoustu ptáčků a bylo co pozorovat ♥

      Vymazat
  3. Nádhera Květuško..,💙

    OdpovědětVymazat
  4. Květuško moc hezké fotografie. Mám pocit, že už jsem tu komentář psala , protože odkaz na blogu už mám vložený, tak že komentář asi zmizel. Přeji Ti krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško moc děkuji ♥ viděla jsem, že odkaz si na svoje stránky dala, děkuji ♥ , ale ve spamu jsem žádný komentík nenašla. ♥

      Vymazat
  5. Květuško moc hezké fotografie a super barvy podzimu hezké fotečky

    OdpovědětVymazat
  6. Květunko, krásně jsi pojala výzvu Jarušky, super fotky ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Květko, podařily se ti opravdu hodně krásných fotografií s podzimní tématikou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martičko děkuji za návštěvu mého blogu i komentík ♥

      Vymazat
  8. Květuško, ty barvy - hotová pastva pro oči a lávka ve Strakonicích je prima. Nemusí se to obcházet, jako dřív. Vyzkoušeno naposledy loni v létě. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  9. Květi, moc krásné fotky. Děkuji za připomenutí jedné nezapomenutelné dovolené ve vašem okolí. Na hradním nádvoří jsme byli na báječném koncertě písniček ze Semaforu.

    OdpovědětVymazat
  10. Jsem ráda, že moje fotky připomínají krásné vzpomínky. Každý rok zde na nádvoří neno v panské zahradě je kůlturní léto a bývá to moc pěkné ♥ Děkuji za komentář ♥

    OdpovědětVymazat

♥️ 🌞🍀Děkuji za komentáře 🍀🌞♥️