středa 26. října 2022

PODZIMNÍ FOFO-VÝZVA - co ještě doma kvete

Foceno od 16. - 24.10. 

Tak takto mi to ještě doma kvete








Takto nám kvete břečťan



 
Ještě úroda z lesa a z domova


Na podzim  na vesnicích bývá posvícení a pečou se hnětýnky , které jsou výborné, ale na dnešní dobu dost drahé. Recept najdete  ve složce sladké recepty
 

Mám nafocené ještě stromy a krajinky, dám později


16 komentářů:

  1. Jé Květuško tobě to kvete jako by ani neměla přijít zima.Máš to krásné.Mi kvetou pořád muškáty ale mám jen dva.Ořechů máme na zahradě také dost.A ty máš ještě rajčatka.Je hezký podzim.🍁🍁🍁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško děkuji, u nás je doopravdy slunečno ,jen kytičky jsou denně zapadané listím a když je chci vyfotit, tak listí musím odhrnout. Za oknem mám také muškáty. Dnes máme venku jaro, svítí sluníčko a je 18° C.

      Vymazat
  2. Květuško, to jsou moc krásné fotografie a děkuji Ti za účast ve výzvě. moc jsi mě potěšila. Odkaz d na tento příspěvek dávám na blog" Od všeho trochu" kam dávám odkazy na všechny příspěvky, abych si neblokovala hlavní blog fotografií. Všechny odkazy najdeš zde : https://duchjara1.blogspot.com/2022/10/podzimni-foto-vyzva-odkazy.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško děkuji, ještě fotím a tak snad ještě nějaké fotky dám. Na fotky se chodím mrknout i jiným děvčatům ♥

      Vymazat
  3. To je krásných květů a barev, jako by ani za rohem nečíhala zima.
    Ohledně hnětýnek - když jsme bydleli u Strakonic ( za mého mládí ) dělaly se tam hnětýnky a bylo to něco tak krásného a dobrého, že ty bych chtěla umět upéct. Tvé vypadají velmi lákavě.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, jak jsem psala u Jindřišky je tu jaro. To že jsem ze Strakonicka už víš , děkuji moc ♥

      Vymazat
  4. Květko, tak teď jsem si přečetla, že jsi ze Strakonic! Můj táta odtud pocházel a mamka z Čelákovic a našli se v Děčíně!Všechny příbuzné z jeho strany mám ve Strakonicích, Vimperku, Prachaticích, Vodňanech, Sušici a Skočicích i všude možně okolo. Proto mám taky na blogu kdejaké návštěvy tam v těch místech. A k Šumavě mám skvělý vztah. Bydleli jsme ve Velké Turné.
    Měj se fajn a na recept se podívám.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem přímo ze Strakonic Jiřinko, bydlím v okolí a představ si že nedaleko Velké Turné. Znám odtud hodně lidí a dcera tam s rodinou i bydlí. Přivdala se tam 2001 .Moje děti do Turné chodily do školky.V práci se mnou dělalo hodně lidí z Turné. 35 let jsem dělala vychovatelku v DOZP Osek. Nakonec zjistíme, že se známe, ale asi jen podle vidění ♥

      Vymazat
  5. Máš krásnou zahradu.Ještě tolik barev,že bych ani neřekla,že je podzim.
    A pěkná úroda hub.U nás také pořád ještě rostou.Mladí byli zrovna v pondělí.
    Měj se hezky Květuško

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško moc děkuji, to vše mám na dvoře a okolo bazénu. Na 50 arové zahradě jsou ovce arozjezdili ji řemeslníci, děláme střechu u stodoly ♥

      Vymazat
  6. Květko, moc pěkné fotografie podzimu.

    OdpovědětVymazat
  7. Květuško máš nádhernou zahradu a ty hnětýnky bych si dala. Mohly by ty květinky ještě vydržet než je přikryje sněhová peřinka.Parádně jsi to nafotila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romanko děkuji , myslím ,že to vydrží do sněhu ♥

      Vymazat
  8. Ahojky Květuško, nádherná paleta barev skvělé ⚛ ღ ♥ příroda čaruje ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat

♥️ 🌞🍀Děkuji za komentáře 🍀🌞♥️