čtvrtek 9. června 2022

Focení obrazovky - Fastone Capture


 








4 komentáře:

  1. Anonymní9/6/22 11:49

    To je staré jako Jeruzalém už je novější verze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě je to úplně ukradené , ten návod mám udělaný už 10 let a někomu, kdo to nezná se může hodit a když potřebuje může si stáhnout novější verzi.Když je ta osoba co sem psala tak chytrá a uvědomělá , zná to vše tak dobře , tak určitě ví , že se má podepsat jménem a ne jako anonym ♥

      Vymazat
  2. Anonymní9/6/22 13:22

    Zapomněl jsem se podepsat omlouvám se Petr z Chatujme.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To už zní lépe, jsem alergická na anonymní. Mám hodně kamarádek i když dělají léta obrázky, tak tento foťáček neznají, mě samotné stačí a nepotřebuji novější verzi. Děkuji za rau, ale nevyužiji ji. Pozdravujte v Hradci a okolí ♥

      Vymazat

♥️ 🌞🍀Děkuji za komentáře 🍀🌞♥️