čtvrtek 13. června 2024

Květena doma

JEZÍRKO A OKOLÍ

4 komentáře:

  1. Krása Květuško,moje mamka měla vždycky také plnou zahradu kytiček.Já mám jen na balkoně,ale také kvetou, akorát některé jsem musela postříkat proti mšicím.A už kvete jasmín,tomu se daří Hezký zbytek víkendu 🥰🍀❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško já jsem měla hodně růže a pak zeleninu , ale vedle do baráku se nastěhovali mladí a vše tady předělali . Já už jen málo pomahát. Mám zeleninu a jahody ve kbelíkách . Vypadá to pěkně , ale těch růží, které jsem milovala lituji a také jiné květiny jsem měla: srdíčka, echinacii, jiřiny , náprstník ,jednoleté - cinie, karafiáty, afrikány .... No není, tak s tím nic nenadělám ♥ Děkuji ♥

      Vymazat
  2. Tak jsem se tu pokochalo tou krásou. Žabky, vodník, super zahrada.

    OdpovědětVymazat

♥️ 🌞🍀Děkuji za komentáře 🍀🌞♥️