sobota 16. září 2023

STRAKONICE













8 komentářů:

  1. Krásné fotografie.Strakonice jsou krásné město a mají co nabídnout.
    Když byly děti velké,projížděli jsme s manželem o dovolené Čechy od severu
    na jih a zase zpátky.Strakonice byla jedna ze zastávek.Ale už si na ně moc nepamatuji
    Květuško,hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se až tak moc nelíbí, to je hezčí Písek. Když žil manžel, tak jsme do Písku jezdili na nákup, je to stejná dálka a je to tam levnější a více obchodů. Nyní jedu jen do Strakonic, díky kamarádkám, které jsou sami jako já. I když jich mám dost i v Písku, ale mají své partnery. Ale květinová výzdoba je hezčí ve Strakonicích . Děkuji Jituško ♥

      Vymazat
  2. Květuško super fotografie,ještě jsem tam nebyla. Manžel můj kdysi byl snad se tam jednou dostanem a my se i potkáme :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško zdravím, nikdy jsem tam nebyla. Ráda jsem nakoukla, Lenka
      www.babilenka.cz

      Vymazat
    2. Děkuji Romanko ♥, to doufám , neodkládej, dnes tu jsme a zítra nemusíme ♥

      Vymazat
    3. Leničko moc děkuji♥ , nejde to být všude, ale kdybys jela jsi tu vítaná ♥

      Vymazat
  3. Květuško, pro mne to vždy bude - Strakonice=fezy, místo narození sestry a jednoho z bratrů a plno příbuzných tam bydlících. Hezké fotky!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko děkuji ♥ , Fezko je tu stále, dříve tu byly 4 fabriky na fezy , nyní je jen jedna a část je Tonak. Až pojedeš do St tak se můžeme setkat ♥

      Vymazat

♥️ 🌞🍀Děkuji za komentáře 🍀🌞♥️