sobota 9. září 2023

Květiny v bytě


10 komentářů:

  1. Květuško máš to opravdu překrásné. Fialky mi také kvetou i orchideje. U orchidejí mi dost vadí ty vzdušné kořeny, ale bez nich být nemůžou. Hezky jsi vše nafotila a pře Ti, aby květiny dál dělaly velikou radost stejně jako Tvoje rodina. Přeji TI krásné dny ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško děkuji, také mi vadí ty kořeny , květiny mám hodně ráda , asi je to tím že jsem Květa ♥

      Vymazat
  2. Týýýýý jó Květunko, to je krása. Super fialky,orchidejky. Na té první kytce (já už tase nevím jak se jmenuje. Krásně Ti kvete. Já jím mám umrněnou. má tři stonky a snad na té jedné také vykvete. Ty máš obří květy, to u mě je to chůdě hihihi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Leničko, možná je to tím ,že jsem ji zapomněla zalévat ,hihihi ♥

      Vymazat
  3. Krásné a ty barvy. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně ti to doma kvete.Mně teď fialky a orchideje zrovna moc ne.Fialky mám na okně,kde svítí od oběda do večera slunce a myslím,že jim to nedělá dobře,ani,když jsou zatažené žaluzie.Jenže mám parapety plné a tak je nám kam dát.Květuško,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško já mám fialky na přímým slunci na Jihu a na malé verandě kde je dusno. Nemám tam sítě v okně a tak větrám jen do chodby nebo když procházím ven. Orchideje mám na sever.Tam je zase dost studeno. Děkuji ♥

      Vymazat
  5. Květuško krásně ti to doma všechno kvete,mně orchideje moc nejdou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romanko děkuji, květiny nám pomalu odkvétají ♥

      Vymazat

♥️ 🌞🍀Děkuji za komentáře 🍀🌞♥️