úterý 5. září 2023

Květinová výzdoba ve Strakonicích

 






Tady chodím každé pondělí s kamarádkami na kafe, sejde se nás 6 až 12  a užijeme si hodně legrace ♥

10 komentářů:

  1. Moc pěkná výzdoba města ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko děkuji , ve Strakonicích je vždy květinová výzdoba nádherná,mají šikovnou zahradnici ♥

      Vymazat
  2. Květuško, to je krásné, já jsem tam naposledy viděla krásnou výzdobu na mostě/lávce ke hradu a kdysi jsem to dávala na blog. Paráda.Měj se hezky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji Jiřinko, chodila jsem do Strakonic do školy a nikdy jsem si tak pěkné výzdoby nevšimla, Je to posledních 5 let ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Květuško, to je nádhera! Jestli nám to vyjde, tak se tam možná příští týden podíváme. Zatím čekáme, kdy bude mít syn dovolenou a pak vyrazíme...Doufejme, že bude i ubytování...ale v září už to takový problém nebývá. Přeji ti krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  5. Květuško krása střídá nádheru, fakt! Ve Strakonicích jsem nikdy nebyla. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

♥️ 🌞🍀Děkuji za komentáře 🍀🌞♥️