úterý 1. srpna 2023

Vernisáž akademického maliře Karla Zocha

 Karel Zoch nás seznámil se svoji tvorbou  obrazů a přednesl básničku ,kterou sám složil . Mezi povídáním nám zahrála  známá strakonická kapela Scena / tedy jen dva z kapely/

Na závěr po prohlídce jsme dostali občersvení














6 komentářů:

  1. Zajímavé obrazy.Já kulturu nějak zanedbávám přitom je toho ve městě dost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já chodím jen na to co mám ráda, bylo by toho tady více .Nemám ráda k poslechu dechovku/ k tanci mi nevadí/ a techno také nemusím. Tady hrály kluci ze Scény a na ty ráda chodím, kapelník je můj příbuzný ♥

      Vymazat
  2. Květuško, ráda jsrm nakoukla na vernisáž. Na výstavy chodím moc ráda, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko moc děkuji ♥ já také ráda na tyto akce chodím ,sice tady byly abstraktní obrazy , podobné , ale kobelíny jsme napalovaly s klukama v práci ze tkanic z Jitexu Písek ♥

      Vymazat
  3. Paráda, byla jsi za kulturou. To je skvělé ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamarádky mě vždy někam vytáhnout, nesměla jsem chybět , když tam hrál sestřenice syn . Ráda šije a on měl ty rifle roztrhané hihihihi ♥

      Vymazat

♥️ 🌞🍀Děkuji za komentáře 🍀🌞♥️