pátek 12. května 2023

Ariel Extra Clean All-in-1 PODS


Byla jsem vybrána do projektového týmu. 
a jsem velmi spokojena, prádlo je čisté a voňavé 


22 komentářů:

  1. Tyto kapsle už mám doma druhé balení. Jsem velice spokojená. Jen nedoporučuji používat aviváž, jinak původní vůni prádla překryje. Prádlo je měkké a voňavé a navíc ušetříte za aviváž.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško moc děkuji, já jsem také spokojená, Aviváž jsem většinou nepoužívala ani před tím ♥

      Vymazat
  2. Jackguelina13/5/23 11:11

    Ariel používam,je najlepši🌼

    OdpovědětVymazat
  3. Jéééé to je pěkná prezentace. Kapsle používám, jsou super.

    OdpovědětVymazat
  4. no tak já také používám Ariel a tyto kapsle,krásně voní,prádlo je hebké,,moc musím pochválit,,,,

    OdpovědětVymazat
  5. Já taky používám kapsle Ariel jsou moc dobré, prádlo krásně voní je hebké super. Doporučuji je vyzkoušet kdo kdo ještě nezkusil Ariel kapsle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Romanka a souhlasím , kapsle jsou bezvadné

      Vymazat
  6. Ariel používám dlouho,je supeer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Raduško děkuji, já používala prášek a gel, nyní budu používat i kapsle ♥

      Vymazat
  7. Používám jenom Ariel a i kapsle a jsem velice spokojená! Doporučuji vyzkoušejte!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Madlenko děkuji za info , už zkouším a jsem spokojená ♥

      Vymazat
  8. Vždy jsem prala prádlo v pracím pášku a když jsem tady četla tolik chvály na kapsle Ariel ,tak jsem si je také koupila a máte pravdu jsou super ,mnohem lepší než prášek díky moc Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko děkuji , přesně tak to dělám já ♥

      Vymazat
  9. Kapsle Ariel používám, v prášku už neperu a jsem s nimi moc spokojená.Prádlo je voňavé a kapslema se tak nezanáší pračka.Doporučil mi je opravář.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško moc děkuji souhlasím, dělám to stejně ♥

      Vymazat
  10. Ahojky Květuško, také já už neperu v prášku Ariel, ale používám kapsle Ariel. Prádlo nádherně voní ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Květko, kapsle Ariel používám a jsem maximálně spokojená. Krásně vyperou, pohodlné dávkování přímo do bubnu pračky...bonus, krásná vůně a čistá násypka. Určitě doporučuji...♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Aličko, všichni to chválí a i já jsem spokojená.Budu asi prát také s kapslemi ♥

      Vymazat

♥️ 🌞🍀Děkuji za komentáře 🍀🌞♥️