neděle 23. dubna 2023

Květiny za oknem

 



10 komentářů:

  1. Květuško, děkuji ti, žes mne vzala k sobě na nedělní návštěvu, máš to doma samou kytku. A daleké výhledy. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko moc děkuji , bydlím na konci vesnice , proto výhled ♥

      Vymazat
  2. Krásné kvetou Květuško.Já jsem orchideje přesadila prostřihala kořeny,a už mi bílá začíná kvést ,měla jsem strach ,abych jim neuškodila,ale prospělo jim to.Hezký den.☀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jindřiško , asi přijdu na radu, moc těmto květinám nerozumím ♥

      Vymazat
  3. Květuško, krásně Ti kvetou orchideje ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Květuško, to je krása! A ta modrá orchidej, to se kochám ! Pozdravuju moc, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Květuško,máš krásné orchideje,jejich květy mám ráda.Měla jsem také modrou,
    teď je už bílá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jituško moc děkuji, oni to řikají, že se všechny časem změní na bílou ♥ Já tuto dostala od syna k MDŽ ♥

      Vymazat

♥️ 🌞🍀Děkuji za komentáře 🍀🌞♥️