čtvrtek 19. ledna 2023

Vánice v PFX





MOJE MASKY DO PFX VÁNICE
 
 
 

12 komentářů:

  1. Děkuji Květuško,ten plugin mi fungoval i v PFS ,ale když jsem vyměnila počítač a už je to pár let tak mi to už potom nešlo.🤣

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško, nechápu proč to tak je , snad se tohle povede, jinak nevím♥

      Vymazat
  2. Anonymní21/1/23 12:41

    tak jsem zkusila ,trochu to mám jiné,ale dobré,

    OdpovědětVymazat
  3. TAK JSEM TO PŘEPNULA,SNA BUDE TU UŽ MÉ JMÉNOM A NE ANONYM,,,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Horší je, že se to musí hlídat a pořád přepínat , je to hrozné jak nám to vylepšují ♥

      Vymazat
  4. To je super návod. Musím si to pamatovat ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej Leni , snad to tak půjde , já už hodně zapomněla PFXku dělat♥

      Vymazat
    2. Květuško, přes Ty masky to jde dobře. Vyzkoušela jsem.pa hezký den ⚛ ღ ♥

      Vymazat
    3. Leničk děkuji, jsem ráda, že to jde ♥

      Vymazat
  5. Květuško zdravím, také jsem si masky stáhla a děkuji ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško to je dobře, můžeš i vyzkoušet si udělat svoje masky, bude to pak zase jiné ♥

      Vymazat

♥️ 🌞🍀Děkuji za komentáře 🍀🌞♥️