úterý 24. ledna 2023

Jak dát více obrázků na blog - postup

 






11 komentářů:

  1. Dobrý návod, může se hodit ⚛ ღ ♥ hezký den Květuško ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždy se to může hodit, dlouho jsem na to nemohla přijít, pořád mi to utíkalo ♥

      Vymazat
  2. Ahojky Květu,tak to je super návod ,konečně to někdo dal,moc děkuji ,vyzkouším a jestli se mi to bude dařit ,budu i používat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Květuško, snad Tě to půjde , někdy to přeskakuje ♥

      Vymazat
  3. Květu,tenhle návod dej na You Tube,určitě je spoustu lidí co by toto chtělo umět ale nikde není návod , ,já sama nad hledáním strávila spousty času.Ještě jednou díky.

    OdpovědětVymazat
  4. Já to ale neumím dát Květu do videa , na You Tube jsem, ale už nemám ten program kterým jsem s PPT převáděla♥

    OdpovědětVymazat
  5. Květu ted jsem zkoušela,píšeš kliknout na obrázek a vyjmout...kliknu pr.myší na obrázek a vyjede mi jiná tabulka než-li tobě ,nebo kliknout pr.myší někde jinde?Děkuji za odpověd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květu já kdykoliv kliknu prav.stran. myši tak se mi otevře dlouhá nabídka , začíná Otevřít odkaz v novém panelu a končí prozkoumat prvek a uprostřed je nabídka vyjmout, vložit .... Dělám to vždy v pozadí jak vkládám obrázky ♥ Musela bych to vidět, pak bych viděla kde děláš chybu ♥

      Vymazat
  6. Ještě mě Květu napadlo jestli by to nešlo za použití CTRL C a CTRL V a to co bylo původní vymazat

    OdpovědětVymazat
  7. Květu zkoušela jsem a jde mi to ,vyzkusím i toto ,děkuji moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květu vyzkoušej, mě to jde i takto . Pa ♥

      Vymazat

♥️ 🌞🍀Děkuji za komentáře 🍀🌞♥️