neděle 11. prosince 2022

Střecha je konečně hotová

 Měli jsme domluveno již v květnu, že přijdou udělat střechu na stodole. Dali jsme zálohu na koupení tašek. Firma stále neměla čas střechu jít dělat. Nakonec se domluvilo , že přijdou v září. Opět nepřišli.

3 řemeslníci přišli až 19.10.  a dali se do sundavání starých tašek . Dělali od 7.30 - 11.30 , odpoledne už ne 

Pohled ze dvora

Pohled ze zahrady
Za tři dny byly všechny tašky sundané. Opět přišli pracovat za týden na dva dny. Střecha byla odkrytá a pršelo nám do stodoly.
Tady začali dávat latě. Pracovali tak 4 hodiny denně . Hráli si s naší Elou a pořád seděli nahoře a kouřili.



Po za lištování si dali delší odpočinek. Tady nám 19.11. napadl sníh a já byla na mrtvici.
Objevili se opět až začátkem prosince a přitloukali ještě latě. Nemám vyfoceno  A konečně se objevili i tašky, které byly zaplacené již v květnu.



Ze zahrady
Ještě chybí okapy / ze dvora  usadit / ze zahrady udělat a dát. Po řemeslnících  zbyl jen veliký bordel  a stála ta sranda 260 000 kc


12 komentářů:

  1. Květuško zdravím, je fajn, že je hotová, protože sněhu napadalo všude ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško moc děkuji, spadl mi kámen ze srdce. Trvalo to na mě moc dlouho ♥

      Vymazat
  2. HOLKA TAK TO JE DOBŘE,ŽE TO KONEČNĚ DODĚLALI,ALE PRÁCE KOLEM MÁŠ TEDY POŽEHNANĚ,SNAD MLADÍ POMOHOU,,,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, ani si neumíš představit jak jsem ráda, že je hotovo. Ještě okapy a bude to. Bylo to o nervy. Ten přístup k práci byl katastrofa. Je tu prostoru spoustu. Naštěstí mladí pomáhají. Já už bych to nezvládla.Když Pepa umřel , tak nepomáhali vůbec a já to nezvládla.Už i s ním jsme to těžko zvládali. Tak jsem na syna nechala napsat 50 arovou zahradu, 10 arovou zahrádku a ještě pak pod dvorkem , taková malá zahrada asi 10 arová. I tak mám prostor na starosti ještě dost veliký. Když to jde tak pomáhám já.

      Vymazat
  3. Květuško, střecha je konečně hotová. Jsem moc ráda. Tak to je dobře, že vám ubyla jedna obrovská starost. Vždyť to stálo nervů. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško děkuji, však ty mi rozumíš co to je za nervy. Ještě chybí okapy .Ze dvora usadit a ze zahrady udělat. Jsou už zaplacené , tak snad to udělají ♥

      Vymazat
  4. Z takových pracantů by mě snad kleplo.Sice bydlíme v paneláku,ale děti mají domky a u dcery si nechali měni okna a dodnes nemají hotové parapety.Na upomínky firma vůbec nereaguje a přitom ještě než se pustili do práce,nechali si vše zaplatit.
    Střecha je pěkná,ale pořád spousty práce,že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tato firma dělala vždy dobře, nevím proč se tentokráte chovala tak neukázněně. Jsou to ukrajinci a třeba mají podporu od našeho státu, tak peněz mají dost. Jituško bylo to o mrtvici. Špatně jsem spala. Jakmile bydlíš v chalupě je kolem ní práce hodně ♥

      Vymazat
  5. Květunko, tak je fajn, že je střecha hotová- To martyrium Ti nezávidím. Práce s řemeslníky čím dál hůř. Z jara se dodělá ten zbytek. To abys je úháněla od ledna. Hezký den ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že to nejhorší je za mnou. Dnešní době je to s řemeslníky, ale i s materiálem ♥ Děkuji Leničko ♥

      Vymazat
  6. Květuško koukám,tak to je super že už je hotovo. No konečně ale stihli to před tím sněhem lumpi jedni :) aspoň.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spadl mi kámen ze srdce Romanko ♥ děkuji ♥

      Vymazat

♥️ 🌞🍀Děkuji za komentáře 🍀🌞♥️