středa 14. prosince 2022

Rybí salát


Rybí salát


Nálev:
1 litr vody
2  dcl octa
1 lžíce soli
Pepř celý , bobkový list, nové koření 
1 Kapr 
Postup:
V nálevu uvaříme rybu / já takto zpracuji  kapří ocasy , nebo jiné menší  ryby . cejn .../
Vše vaříme  7 - 10 minut , potom necháme vychladnout
Pak z ryby obereme   kosti a dáme do misky .   Nálev z kapra a koření  / vývar / procedíme na obraného kapra  a přidáme na spařenou na drobno nakrájeno / nebo nahrubo nastrouhanou / kořenovou zeleninu 
15 dkg mrkve
10 dkg celer
 5  dkg petržel
10 dkg cibule 
2  majolky malé
sůl, pepř dle chuti

Vše necháme 24 hodin uležet v chladu a potom přidáme majolku nebo tatarku

 

6 komentářů:

  1. Květuško, zdravím. Rybí salát moc ráda jím, jako všechny ryby, ale nikdy jsem ho doma nedělala. Ale několikrát jsem ho chutnala u kamarádky, jejíž manžel je vášnivý rybář a byl výborný. Měj se hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, když jsem si přečetla že máž ráda ryby , tak jsem právě proto sem ten recept dala. Ve Vodňanech bylo rybářství, kde měli svoje vlastní výrovky a pan Štěpnička byl moc šikovný.Tento recept mám od něj. Dostal ho od něj manžel, když se spolu seznámili na rybách.♥ Děkuji za komentík ♥

      Vymazat
  2. Rybí salát mám hodně ráda a jednu dobu jsem si ho doma dělala.Mám recept od sestry.
    Děkuji za připomenutí,určitě si udělám.
    Měj se Květuško hezky

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj rybí salát jsem doma ještě nedělala,ale co tady dáš za receptík vždy vyzkouším. A ještě nikdy nezklamal, jen ještě k tomu nákypu jsem se nedostala :)

    OdpovědětVymazat

♥️ 🌞🍀Děkuji za komentáře 🍀🌞♥️