pátek 23. prosince 2022

Doma kvete




6 komentářů:

  1. Krásnė ti kvetou Květuško.Mi vánoční kaktus už tři roky nekvete.A to kvetl dvakrát do roka.Orchidee mi také kvetou.Hezké svátky.🌲🌲🌲

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě kvete každý rok a nenímoc bohatý a nevím čím to je. Děkuji Jindřiško ♥

      Vymazat
  2. Krásně Ti to kvete. Ty kaktusy jsou parádní, škoda, že je to krása na chvilku. Krásnou anturii máš a i orchidejka kvete.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Leni, máš pravdu .Letos anturie není tak pěkná, po jaru jsem ji nepřesadila - mladí mi nepřivezli zeminu a já už to nezvládám ♥

      Vymazat
  3. Hezky se jim daří Květuško...ať se ti daříííí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko moc děkuji ♥ letos je to slabší než jindy ♥

      Vymazat

♥️ 🌞🍀Děkuji za komentáře 🍀🌞♥️