sobota 5. listopadu 2022

Tvoříme v PS pluginem Flaming Pear

 














11 komentářů:

  1. Ahojky super návod moc hezký konečný efektt a co vše udělá.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Květuško, to je moc pěkný návod. Mě ten prográmek ale moc dobře nefunguje asi Ti tu šablonku šlohnu hihihi. ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko určitě funguje dobře, ale když děláš v PFX, tak tam je postup trochu jiný. Dala jsem návod. Dlouho se na to nemohla přijít ♥

      Vymazat
    2. Jééé to jsi hodná juknu se ⚛ ღ ♥

      Vymazat
    3. Mrzí mě ,že nejde Leni ♥

      Vymazat
  3. ahoj Květko,tak zkouším stále podle tvého návodu,vše jsem pochopila,ale když pak dám do toho tvaru tu sítku,má vždy pozadí a vymazat mi nejde a nejde,,to nechápu jak děláš,když kouzelnou hůkou podle tebe udělám,tak se udělá aktivní jen jeden čtvereček mřížky,,porad prosím,,,díky Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko doplnila jsem návod aby jsi věděla jak to vyčistit najednou, Když chceš jak hůlkou , tak gumou všechno najednou nesmí být zaškrtnuté vyhlazení a sousedící , pak to funguje dobře. Dej vědět jestli se povedlo, jinak bychom musely spolu komunikovat přer skype ♥ Držím pěstě ♥

      Vymazat
    2. Už to umíš dobře, děkuji Evičko za komentík ♥

      Vymazat

♥️ 🌞🍀Děkuji za komentáře 🍀🌞♥️