středa 6. července 2022

Moučník: Veselá kráva


 

Veselá kráva


Ingredience:


Tmavé těsto:

1     Hrnek hladké mouky

1     Hrnek hrubé mouky

1     Hrnek cukru krupice

1     Hrnek mléka

3/4  Hrnku oleje

1     Kypřící prášek

2     Celá vejce

2     Lžíce kakaa


Světlé těsto:

2 ks  Tvarohu

1       Hrnek cukru krupice

1       Hrnek mléka

1       Vanilkový pudink

2       Vejce

Postup:

ze surovin umícháme tmavé a světlé těsto. Část tmavého těsta odlijeme do hrnku, zbytek nalijeme na vymazaný a hrubou moukou vysypaný plech/ nebo na plech s pečícím papírem/.

Nahoru pak nalijeme světlé těsto . Z odlitého tmavého těsta potom děláme na povrchu lžící skvrny. upečeme do zlatova. Zda je těsto dobře propečené zkouším špejlí.




6 komentářů:

  1. Vypada moc dobře,dělala jsem dle mamky takovou bábovku ale koláčještě ne.Musím zkusit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to moc dobré, už to dělám léta a tenkrát jsem ho našla v tom sešítku za 5 kc

      Vymazat
  2. Další dobrota ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Dělám,ale mám ji asi pod jiným názvem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento recept je dost známý, já ho dříve dělalačasto a nyní jsem si to zopakovala ♥

      Vymazat

♥️ 🌞🍀Děkuji za komentáře 🍀🌞♥️