neděle 5. června 2022

Ulead Gif Animator 5




















14 komentářů:

  1. Ahojky,díky za návod .

    OdpovědětVymazat
  2. Květu,stáhla jsem si ten ulead,píšeš že v nastavení edit-rezise image dosáhnu toho,že gif nemá okolo sebe to bílé,mě to nejde ,stále je to okolo bílé,někde dělám asi chybu,nevíš v čem chybuju?Díky za odpověd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám Květu, že jsi si ho stáhla v češtině, nechápu proč jsem si dala anglicky, přitom ho mám na flešce z dřívějška. Pokud tam dáš veliký gif 800x 600, který je čistý a zmenšíš ho na 448 x 336 tak bude uložen čistý, v Ps se to vždy nepovede, samozřejmě, když tam dáš s bílým okolkem ,tak ho čistý mít nebudeš ♥

      Vymazat
    2. Aha.já myslela ,že to očistí gif s bílým okolkem-jinak Květu taky mám v angličtině,ale já tam při instalaci neměla možnost česky.Zkusím stáhnout jiný ,jestli tam nebude možnost češtiny.Díky moc za odpověd.

      Vymazat
    3. To dělám v Jasc Animation, ale nesmí být v obrázku na jiném místě bílá. Vím, že česká verze existuje, měla jsem jí kdysi asi 2010, ale nomohla jsem ji najít, když jsem to instalovala do notebooku .Minulý týden jsem našla tu flešku, kde jsem ho měla

      Vymazat
  3. Květu ,děláš pěkný návody,,měla bych prosbu-udělej někdy až budeš mít trochu času vím,že ted moc ho nemáš- koukala jsem na tvou krásnou zahradu a zvířátka,vím co to dá práce podle sebe-ale když ti trochu času zbyde ,udělej prosím návody na blog,třeba jak se dělá pokračovat na celý článek,nebo zobrazit více taky ještě neumím dát na blog vedle sebe více obrázků v malém provedení....Hledala jsem na webu návody ,ale nic takového jsem nenašla,myslím,že by bylo rádo více lidí za tyto návody.Moc díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu Květu. Myslím si, že ty jsi na návody lepší. Bydlím tu s mladými a tak dělají práci oni je jich tu dospělých hafo /6/ a 13 letý vnuk už také dost zastane, tak jen při pomáhám a vnučka na vozíčku také někdy pomáhá. Já bych to už zdravotně nezvládla.Hezké návody na blog má Jaruška a to pokračovat udělám. Dát na blog vedle sebe mi také moc nejde , v tom tápu a nakonec to neudělám jak bych si to představovala. To dělá dobře Marijakes

      Vymazat
  4. Ne ne děláš moc dobrý návody,vím že to umí Marijakes viděla jsem to u Tebe jednou též,já na to nemůžu přijít vůbec.Prosím ,která Jaruška má návody ?Já o žádné nevím.Udělej prosím i ten jak máš třeba přátele a chceš aby se zobrazovalo třeba jen 5.Jinak jsem se zde u tebe naučila dost věcí,které jsem neznala.Akorát nechápu u návodu dát více gifů ,dám třeba dva ale najednou se mi nehýbou ,hýbe se jen jeden a potom druhý ,vkládám je za sebou jak popisuješ,ale taky něco blbě dělám,ty tam máš třeba tři a všechny se hýbou stejně není to po pořadě jako u mě.Moc díky.

    OdpovědětVymazat
  5. Kdybych měla Květu na Tebe kontakt, tak to vysvětlím jak jsem to dělala já, ale nebylo to dokonalé.Spíš náhoda. Něco jsem udělala na rychlo, dnes jsem byla celý den v nemocnici v ČB. To samé ty gify. Na skype jsem pod jménem a příjmením. Bohužel na něj chodím málo. Nevím jak to udělat ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Květu já ty gify moc neřeším,když jich chci více udělám to v animátoru,to jen jsem myslela,že jsem ten návod nepochopila.Mě by spíš bavilo si vytvářet svoje gify,už jsem měla program kde by to šlo -když jsem konečně pochopila jak se to dělá tak jsem zjistila,že ta část pro úpravu úplně svých gifů tam není,že bych si musela program koupit,protože ta část funguje on-line,ale program je dost drahý, chvíli jsem přemýšlela o koupi ale potom jsem to zavrhla.Ted jsem úplně bez nálady,Jindřišce-Henrietě-zemřel manžel tak mě ani moc tvořit nebaví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květu nevadí, jsem ochotna vypomoc , když to budu umět . Také gify zkouším dělat v PS , ale není to vždy ono.Upřímnou soustrast Jindřišce a celé její i Tvoji rodině. Je to těžké období , také jsem ho prožila a dodnes se mi stýská. Poskytni ji co největší pomoc a podporu ♥

      Vymazat
  7. Ahojky super,Květuško že jsi udělala návodík musím to vyzkoušet.Mám to v angličtině taky :) Já ted zkoušela dělat v pluginech co jsem si stáhla a naštěstí mi je tu syn dal.Tak doufám že zase pc vydrží :)

    OdpovědětVymazat

♥️ 🌞🍀Děkuji za komentáře 🍀🌞♥️