středa 22. června 2022

Pozadí v pluginech 2


 







10 komentářů:

  1. Květuško super další návodík, no tak si teď slib každy den jeden :) :) :) a je to....to jich tu bude.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romanko nic se slibovat nebudu ♥ vždyť ty moje návody ani nikoho nezajímají ♥

      Vymazat
    2. Ahojky ,mě třeba zajímají,některé věci znám,ale nacházím zde návody na tvoření ,které jsem neznala.Každý den nahlédnu k tobě na blog ,co nového jsi přidala.Měj hezký den.

      Vymazat
    3. Ahoj Květuško, alespoń jednoho člověka to zajímá. Zkouším různé věci a abych je nezapomněla začala jsem je dávat sem. Když něco nevím ,tak se sama podívám Děkuji Květu za pozbuzení ♥

      Vymazat
  2. Ahojky Květu,chápu tě ,mě to taky přestalo bavit něco přidávat,ale já tě sleduji a fakt se tu některé dobré věci pro tvorbu přiučím ,tak to bude aspon pro nás dvě děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Květu za pozbuzení, zkouším nyní rúzné pluginy, nic moc, ale asi je sem dám, alespoň kdo blog navštěvuje bude vědět, jestli se mu hodí si je dát ♥

      Vymazat
    2. Květu ,určitě dej,pamatuji se ,že když jsem začínala pořád jsem hledala nějaké pluginy a zkoušela co dělají a některé mi připadaly,že jsou k ničemu,že nic nedělají.Jako třeba Andromeda -až u tebe jsem se dozvěděla co s tím dělat a byla jsem nadšená ,moc za to děkuji ,hezký večer přeji.

      Vymazat
    3. Tak to postupně dám, bohužel je jich dost které mě neoslovily, ale třeba někdo jiný přijde na to k čemu je to dobré. Andromeda má ještě v sobě jeden, který mi neunguje a to je perspektiva, krásně a jednoduše a natáčí obrázky , bohužel chce kód a ten mi šel jen v starém počítači.Květuš děkuji ♥

      Vymazat
  3. Jasně dej,já jich znám taky hodně co mi přijdou,že jsou k ničemu ,že nic nedělají,ale zrovna kdysi mi takhle přišla právě i ta androméda.A vlastně to bylo tím,že jsem s ní neuměla zacházet.Budu se těšit,třeba dáš něco co neznám,mám ráda novinky ,měj hezký den Květu.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji Květu za povzbutení, já je právě nedávám, prozož se mi zdají, že se k ničemu nehodí ♥ ale někdy si říkám, že když to sem dám, že se to třeba někdy , nebo někomu bude hodit ♥

    OdpovědětVymazat

♥️ 🌞🍀Děkuji za komentáře 🍀🌞♥️