úterý 10. května 2022

Květiny na dvorku


 






10 komentářů:

  1. Květuško,krása,radost pohledět

    OdpovědětVymazat
  2. Samou nádheru tady máš a těch tulipánu

    OdpovědětVymazat
  3. Květuško paráda ty se máš,já v tom bytě to nemohu mít tak se aspoň na tvých fotečkám pokochám

    OdpovědětVymazat
  4. Romanko děkuji, máme to hrozně prostoru, já už jen připomahám ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Krása Květuško...❤️

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní zahrada, krásně upravené. Macešky mají pěknou barvu. Tak já už v truhlíku macešky nemám. Musela jsem to vyhodit, mělo to děsně mšic. Tak už mám jen v košíku. Ty zatím vypadají zdravě. papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My je máme v několika truhlících dané do záhonů . Macešek když zahynou je škoda ♥ Děkuji Leni ♥

      Vymazat

♥️ 🌞🍀Děkuji za komentáře 🍀🌞♥️