úterý 3. května 2022

Háčkovaný košíček

Byla jsem na obci na kursu háčkování košíčku,  sešlo se hodně žen. Každá dostala vlnu, háček a dno  košíčku. Paní instruktorka nám ukázala jak háčkovat. Barvu vlny a tvar dna jsme si mohly vybrat. A tady jsem dala svůj výtvor, bohužel tam jsou i chyby.

10 komentářů:

  1. Květuško paráda ty jsi šikula škoda že jsi tak daleko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romanko děkuji, ze začátku mi to moc nešlo ♥

      Vymazat
    2. Květuško ty jsi šikula tobě jde všecko nevymlouvej se, ale no dobře věřím poprvé je vše těžké :)

      Vymazat
  2. Máš to moc hezké šikulka

    OdpovědětVymazat
  3. To je krásný košík.jsi šikovná.Já jich mám doma několik.Mám takových věcí a košíky se na uskladnění hodí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla to první zkouška v háčkování košíku, děkuji Jituško ♥

      Vymazat
  4. Šikulko to vypadá pěkně-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Leni, učila jsem se to , jsem ráda , že jsem to dokázala ♥

      Vymazat

♥️ 🌞🍀Děkuji za komentáře 🍀🌞♥️