pondělí 15. listopadu 2021

Jasc Animation Shop 5

 



7 komentářů:

  1. ahoj Květko,koukám jak to děláš,je to príma,já to dělám trochu jinak,vložím do itala rovnou to pozadí,za něj obrázek,který zmodrám/tedy aby měl modrý rámeček-označení/ a na něm rovnou dávám ty efekty,aby bylo vespod to pozadí,musí se zaškrtnout místo Canvas to první, animation frame a pak je to hned na pozadí,,,ale v každém programu je více možností,to je jasné.. ahojky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi, to jsem jako ty dělala, ale vše se mi nastavilo na sebe na 1 obrázku. Je fakt, že jsem nezkoušela jestli gif jde. Vyzkouším ještě jednou, děkuji ♥

      Vymazat
    2. no, to musíš vložit pozadí,roztáhnout do strany aby se další obrázek nedal na sebe ale do dalšího políčka

      Vymazat
  2. jojo,jak mi píšeš u mne,zase tak šikovná nejsem,učím se taky vše sama a tvé obrázky jsou krásné,,máš hlavně nápady,ráda k tově chodím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stejně si Evi dobrá. Ty nápady bohužel už nemám, tápu v tom a pak udělám něco na rychlovku za 15 min. Nějak čím jsem starší mám méně času - asi to mám špatně naplanované.♥

      Vymazat
  3. Ahojky tak to bude trvat než mě naučíš paní učitelko v tom sem ještě nedělala.A žádných 15 minut ty rychlovko...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale Romanko naučíš se to za chvilku ♥ neboj ♥

      Vymazat

♥️ 🌞🍀Děkuji za komentáře 🍀🌞♥️