pátek 6. srpna 2021

3D dělané v Photofiltru


 


















Kamarádka mi požádala jestli bych neudělala postup na 3D v Photofitru, tak jsem to vyzkoušela a tady je výsledek . Omlouvám se za nedostatky, neboť jsem v tomto programu nedělala už několik let.

5 komentářů:

  1. To jsem byla já :-) Díky Květuško, vyzkouším. Je vidět, že jsi nic nezapomněla a víš toho víc než já. Prima víkend :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, já vím. Až to budeš zkoušet, tak snad nepřijdeš na moc chyb ♥

      Vymazat
    2. Květunko, na žádnou chybu jsem nepřišla. Jen jsem měla problém s tou deformací stínu. Tak jsem to zkoušela jinak. Jindřiška zase přišla to udělat přes perspektivu. Také dobré.
      No a já ve finále jeden udělala přes vržený stín. Nějak průběžně dám na blog, ale s odstupem hihihi. Hrála jsem si dopoledne. Nic jsem neudělala. A to jdu zítra na celý den do práce. papa.

      Vymazat
    3. Leni no zkusím také ve PHotofiltru i když už v tom skoro nedělám....Květuška mě naučila a stále učí v Adobe.Já kdysi dělala jen ve photofiltre.

      Vymazat
    4. Leni to jsem ráda, že není žádná chyba -děkuji za kontrolu.♥
      Romanka nyní máš na výběr, můžeš děla v obou programech ♥

      Vymazat

♥️ 🌞🍀Děkuji za komentáře 🍀🌞♥️